Svullna ögon, svullna läppar.

Idag har jag fixat akrylnaglar. Det är superfint men gör ont som attan. Mina fingrar är helt ömma efter behandlingen, som faktiskt inte var så skön alls. Men snabbt gick det. Prick en timme. Det var ju i alla fall bra. Efter nagelmakingen gick jag in till min frisersalong för att tigga extensions. Naturligtvis har bruden, som kan sånt där, semester så jag fick nöja mig med en klipptid på torsdag.

(På tal om hår... Andreas har typ rakat av sig sitt. Jag har bett honom låta bli men nu har han låtit lockarna falla.)

Efter frisörbokningen gick jag till Linn på MQ. Hon försökte få mig att köpa hela affären men jag nöjde mig med tre plagg. Extra trevligt är det med satinjackan. Jag har velat ha en ett tag, men inte orkat leta. Now I have. Det är bra.
Förresten, hipp hurra för Linn och Thomas på deras treårsdag!

En sista grej, jag velat annonsera om. Jag testade en lip plumper härom dagen, för jobbets räkning. En läppglans som ska göra läpparna större alltså. Om ni vill ha en som fungerar, köp Too Faced Lip Plumper Extreme från
eleven.se. Läpparna sticks och gör ont en hel del, efter att lipglosset kommit på, men sen blir de verkligen blodfyllda (låter äckligt, jag vet) och svullna. Ganska coolt för den som vågar.

Kommentarer
Postat av: Thomas

TACK :-)
Jag har också rakat av allt, 3mm rakt av :-) (hår)

2007-07-15 @ 00:57:09
Postat av: carro

hej där! den där satinjackan lät intressant. jag har nämligen letat runt i stan efter en sådan. så nu undrar jag hur mycket den kostade? :) är den svart förresten?
ha det bäst!

2007-07-15 @ 11:59:38
Postat av: Karolina

Carro: Tror den kostade 399:- om jag inte missminner mig, av märket ZOUL. Trekvartsärm och typ båtringad. Svart, ja.

2007-07-16 @ 08:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback