TV K, 18.50: Update.

För mycket händer, i min annars rätt begränsade värld, för att jag ska hinna tänka på mig själv (läs blogga).

Efter mycket om och men har vi nu valt ut vilka som ska utge Eagles 07/08. Det känns bra. Mycket bra. Vi har biffar till baser och duktiga toppar. Inget kommer ju dock gratis, utan vi kommer att få jobba hårdare än någonsin förr, men någonting säger mig att det här laget klarar det! Och kommer göra det kanoners. Jag är galet peppad. Första sommarträningen imorrn. Woo-effing-hoo.

Förutom det så är det mycket på jobbet. Jag var ju hemma och sjuk majoriteten av förra veckan vilket innebär att jag hamnat på efterkälken. Jag har därför gamla uppgifter att göra, såväl som nya. Och de nya har inte minskat i antal för att jag är sjuk, icke. Nej då, de är precis lika många som om jag hade haft alla getter hemma.
I samma veva försöker jag sätta mig in i min nya tjänst och hålla huvudet på alerten. Det är inte heller gjort i en handvändning eftersom huvudet är fullt med snor.

Min bror gifter sig om mindre än tre veckor nu också. Jag ser väldigt mycket fram emot det men har en del att stå i tills dess. Det ska prövas klänningar och det ska fixas hår. Jag hade gärna lagt på naglar, ögonbryn och bränna på det men någonting säger mig att jag måste prioritera... Well, med tanke på att jag har kvar märken från föreningsdagen den 27/5, efter den starka solen då, så måste jag fixa en annan bränna på något vis. Det är prio ett! Bröllopspresent måste fixas också!

Tänk, den 21/7 (på bröllopet) kommer jag få träffa min utländska släkt jag inte sett på ett bra tag. Det ska bli väldigt roligt. Speciellt att se min kusin. Synd bara att han inte stannar längre än han gör. Jag har ju tagit hela nästföljande vecka till semester. Undrar om jag kommer ta ut den med tanke på allt jobb..? Den som lever får se.

Ja nu ska jag lägga mig i soffan. Jag borde egentligen städa men jag tänker så totalvägra det. Det får bli på torsdag istället. Länge leve dammråttorna!


Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback