Ya think?!

Nu när So you think you can dance är klart, och alla vet topp 20, måste jag ändå få klaga lite. Känns det inte lite konstigt... att många av finalisterna är besläktade med folk från tidigare år? Av alla tusen som sökte... så är Benjis syrra nu med, Travis adoptivbror, ryssens syster, ja... och desto fler släktingar var med i Vegas. Har typ tre hushåll lyckats utbilda världens absolut bästa dansare? How big are the odds liksom?
Nåväl, må bäste man vinna. Jag hoppas inte på Benjis syster.

Kommentarer
Postat av: Eveliina

Det slog mig också och det känns ju lite skumt. Jag kan köpa att dansen kanske blir en familjeangelägenhet, såväl ryssen och Benjis syster håller på med latin och klassisk dans och just dessa discpliner är det vanligt att syskonpar tävlar ihop och blir grymma. Men ändå. Det är ju inte som om de försökt dölja att de är syskon heller, snarare tvärtom.

2007-07-26 @ 11:17:04
Postat av: Mindy

jag kollar inte på So you think you can dance :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback