EM-medaljör!

Jag är så fantastiskt lycklig just nu. Är nyss hemkommen från Danmark och EM och har lyckats med något ingen annan svensk gjort på åtta år - nämligen tagit EM-medalj i seniorklassen på EM!!! Sist var det 1999 då jag själv tävlade och vann guld i Berlin. Nu, åtta år senare och med bra mycket svårare motstånd, har mina tjejer tagit brons. Jag är så stolt, så stolt, och ord kan inte förklara mina känslor just nu. Några bilder får visa mina medaljörer och så får jag berätta mer senare.


Min alldeles älskade örnar med bronset. De har aldrig varit så bra som på mattan i söndags. Sweden's back in the game! (Sista bilden är det vi och våra norska vänner i Viqueens.)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Thomas

GRATTIS :-)

2007-06-18 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback