Ord från en sjukling.

Jag stör mig lite på att alla ska försöka vara "bra bloggare". Och med "bra bloggare" menar jag folk som har ett genuint intresse och kunskap om något som de väljer att skriva om. Typ folk som skriver om mode. De har sin "dagens outfit", en "hit eller diss?" och sånt. Helt okej.
Sen kommer det något miffo som kör på samma grejer men som uppenbarligen har noll koll. Why be a wannabe? undrar jag då. Varför inte bara skriva om något annat? Mygod.

Idag har jag fått en del avklarat. Jag gick till min bror och målade lite på hans hus. Hade inte tänkt göra det, då jag kom i helsvarta kläder, men jag kunde inte hålla mig när jag väl var där. I och för sig var jag sjuk så det blev inte mycket målat men liiite i alla fall.
Sen åkte jag till stan för att träffa mina örnar för lite mys på Fridays. Efter det åkte jag hem och mejlade alla som varit på vår tryout med resultatet. Skönt att ha det gjort. Nu är jag sjukt (haha) peppad inför träningen på onsdag! Varmt välkomna alla nya örnar. Ni är grymma, hela högen!

Imorrn ska jag nog till bror igen och sen måste jag jobba lite. Mitt huvud har inte riktigt varit med mig, denna vecka då jag varit sjuk, men jag måste anstränga mig imorgon. Big time.

För övrigt så var jag ju hos doktorn i fredags. Fick lite morfin mot min hosta och det gör det hela bättre, även om jag blir halvt avdomnad och dessutom inte får köra bil. Dock så ville hon lungröntga mig så nu måste jag göra det måndag morgon. Suck. Missar ännu mera arbetstid! Äh, jag får jobba över, helt enkelt. Har ju ingen träning och bejbi kommer vara i Paris. Det är ju inte som att jag har något bättre för mig.

En sista grej. Folk skrattar åt mig för att jag på sistone helt slutat att åka attraktioner på nöjesfält. Well I laugh right back at ya när jag läser saker som att Balder på Liseberg stannade mitt i en backe idag, eller att Grönan fick stänga av Fritt fall ett tag efter en olycka i USA. Åk, ni som vill åka! Men låt mig få stanna på backen utan diverse hångarv och påtryckningar.

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Tycker kanske att en bra bloggare bör skriva varje dag.... :-)

2007-07-03 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback