After the party is the afterparty.

Så är Melodifestivalen förbi då. Allt detta jippo och upptåg för ett tvåtimmarsprogram... Men man måste ju älska det! Jag var på plats i Globen igår. Det var ganska häftigt. (Inte hälften så häftigt som förra året men då var man ju i stormens öga.) Jag var faktiskt nervös då rösterna skulle redovisas och jag vet inte riktigt till vilken anledning. På jobbet hade vi ju bettat första- till tredjeplatsen. Jag hade Måns som etta, The Ark som tvåa och Sonja som trea. Trooor inte jag får goodiebagen som är priset! Äh. Jag visste ju inte att det skulle bli så men jag ville ju sticka ut. Alla hade The Ark, Andreas och Måns i topp! Man vill ju vara unik. Kul att det gick så bra för Sarah Dawn Finer. Den tjejen ger mig chills!

Anyways, efter festivalen vankades det efterfest. Jag skulle ju jobba så jag nosade inte ens på buffén eller baren, eftersom risken fanns att man skulle missa en kändis på röda mattan då.
Jag kan inte avslöja några detaljer men man får vara med om hel del under en sån där fest... Och jag hade kul! Det är väl det som räknas?

"Words I like to make up..."


Kommentarer
Postat av: Mindy

Sämst gissningar Karolina. Man bör ju lyssna på mig som säger att Andreas och The Ark är bäst :)
Och givetvis för Sebastian, men han kom inte lika högt upp, mihi

2007-03-12 @ 01:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback