Är jag vis nu?

Jag har ont i en tand idag. En visdomstand tror jag bestämt. Men värken är så bedövade att jag inte kan lokalisera exakt varifrån den kommer... alltså, om det är under- eller överkäken. Inte stans roligaste sätt att starta dagen på. Sist jag hade värk i en visdomstand fick jag ta slivovica (starkt plommonbrännvin) och "lägga" i kinden för att få bort smärtan! Efter ett tag domnade min kind bort och slivovican började rinna ut (utan att jag märkte det). Mysigt. Men smärtan försvann!

Igår hade jag Maria, Henrik, Fia, och Chrigge hemma hos mig. Det var jättetrevligt. Jag har det lite trångt i min lägenhet men finns det hjärterum finns det stjärterum! Dessutom var det extra love in the house. Maria och Henrik har förlovat sig! Grattis grattis!

Efter att alla hade gått kollade jag Top Model från dagen innan. Det var inte så superspännande. Jag har inte hittat någon favvo än! Hm, måste ändra på den saken. Hursomhelst så var det skönt att gnällspiken Monique drog. Thank you lord.

Hämtade ut backstagepass till Melodifestivalen igår! Jag är lite snyggare på bilden i år, om man jämför mot förra årets. Där hade jag stått och frusit utanför baracken innan de plåtade mig. Halvcharmigt. I år hade man minsann fått skicka in bild i förväg. Aaanyway, fick finalfestarmband med. Var tvungen att sätta på mig det direkt, framför alla vittnen, så nu går jag runt med ett sånt. I goood tid i förväg. Wellwell. Får mig att tänka på nöjesfält och amerikanska cheertävlingar. Får mig nostaligisk. Vill till USA - nu!

Bye!



Kommentarer
Postat av: Melissa

Sånt fall är jag JÄTTE vis Karulina! :D
*stolt*

2007-03-09 @ 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback