Fyra år.

Jag har roat mig med att städa kylskåp och skafferi här på jobbet under morgonen. Man hittar grejer som tillhör människor som slutat för länge sen! Rekordet var ett bäst-före-datum som gick ut 2002. Good work!

Innan alla kom imorse skulle jag kopiera lite papper (DM-info). Jag ville koppa innan alla andra kom eftersom det kanske inte är så poppis att kopiera privat-papper på jobbet. Tror ni inte att kopiatorn hänger sig!? Jag blev helt svettig! Efter 20 minuter fick jag igång den och lyckades slutföra allt innan någon kom. I'm good.

Idag har jag och min bejbi varit tillsammans i fyra år. Det är ganska lång tid. Men det känns som längre! Det var uralänge sen vi träffades första gången hemma hos honom, där han då bodde, i Brandbergen. Ja, jag var maniac och träffade honom själv - hemma hos honom! Tänk om han hade varit mördare?! Hjärtat gick före hjärnan där. Följ inte mitt exempel...
I mitt fall gick det ju dock bra. Jättebra. Jag älskar bejbi.

Ikväll är det genrep! Äntligen! Jag ser så fram emot det. Och tänk: När helgen är över är även DM förbi. Helt galet. Som vi har väntat...

Cheers!


Kommentarer
Postat av: Mindy

GRATTIS KAROLINA OCH ANDREAS
<333<3<3<3<3<3333<3<3<3<3<333<3

2007-03-16 @ 13:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback