Göttebörj!

Ja, så jag ringde sjukvårdsupplysningen. Sköterskan jag pratade med kunde inte utesluta att det var något med njurarna men eftersom njurproblem ofta är lika med "toaproblem" så blir jag osäker. För det har jag ju inte. Kan det vara så enkelt att jag fått typ ryggskott? I så fall vill jag bara informera om att det inte är skönt.

Ikväll drar jag till Göteborg för DM Södra. Ska bli roligt. Synd att denna resa är lite stressande, hade ju velat haft mer tid i Götet än vad jag hade i Piteå. Wellwell, never mind. Cheeren är ju roligast oavsett.
Förra året bodde jag och Carro hos en av tjejerna som tävlade för Göteborg. Hon hade typ ett slott till hem och jag och Carro fick varsitt rum (och då fanns det t.o.m. ett gästrum till övers) på tredje våningen. Så kan man ju också ha det... Anyways, min poäng med hela harangen är att det inte känns som ett år sen. Det känns mycket mindre än så... Med risk för att låta gammal men: Tiden går fort! Och det är mycket man vill hinna med.

Jobbigt förresten att jag är taggad inför träningen ikväll - och så ska jag inte vara där! Jättetråkigt. Men Lotta får ringa och rapportera sen so you better do good ladies!

Måste lägga in ett litet inlägg om hur frustrerande det är att upptäcka att man inte känner någon som väl som man alltid har trott. Det finns inget värre än att bli sviken av sånt. Men frågan är då om man varit galet naiv från början, och att personen alltid visat sitt sanna jag men man bara inte har sett det, eller om personen ifråga har förändrats. People change. Den regeln är iofs. ristad i sten. Synd bara att vissa gör det mer än andra.

Toodles, hörs på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback