Hell is hangin'.

Äh, nu får eländet ta slut!

Jag stressar som en tok på jobbet och har eventuellt tagit på ytterligare en grej. Snacka om att ta sig vatten över huvudet (måtte det vara bra betalt).

Och på tal om vatten över huvudet... Jag läste en artikel i Aftonbladet härom dagen om en 19-årig tjej som hade råkat köra sin bil ner i en kanal. Dörrarna gick inte att öppna, p.g.a. trycket, och paniken började infinna sig när hon upptäckte att golvet fylldes med vatten.
Då ringde hon 112 som tipsade om att hon skulle ta sig ut fortast möjligt (känns ganska logiskt).
So far, so "good". Hade jag varit tjejen hade jag vevat ner rutan, snabb som attan, och simmat ut. Men det gör inte denna brutta. Nej hon tackar sin lyckliga stjärna för att elen inte hade brutits så att lampan var tänd i bilen fortfarande. Varför? För att hon skulle kunna hitta alla grejer som trillat ur handväskan och plocka ihop dem innan hon gav sig av!!! Eh, jag vet inte om jag är onormalt funtad... men hade jag varit nära döden hade inte jag brytt mig om min mobil och lypsyl.
Ja... det här var bara en parentes.

Har fortfarande ont i njurarna. Eller vad det nu är. Men eftersom jag stressar så hinner jag inte ens ringa någon och höra mig för. Idag har jag huvudvärk med.

Helf-vete.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Kalolina, tänk om du har njursten? ska jag fråga mamma?

2007-03-29 @ 02:35:55
Postat av: igen..

hahaha, njursten låter som ett efternamn

2007-03-29 @ 02:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback