Inga flickor på tv två.

Imorse när jag vaknade så hade jag fått svar på båda mina mejl jag skickade till USA igår. Jätteroligt! Jag håller på och bäddar inför vår USA-resa nästa år. Jag vet - lång tid kvar – men man måste börja i tid, annars blir det stressigt och stress tycker vi inte om.

Det var mycket tv igår! Först Brian naturligtvis. Blir inte riktigt klok på den serien. Jag älskar den, men den har rejäla mood swings! Ibland är det svårt att hänga med. Höjden av ont-i-hjärtat igår var när Deena öppnade dörren till hotellrummet. Shit, vilken grej.

Sen var det Top Model för hela slanten. Vad är folks problem med klippningar? Allvarligt! Hur många tusen som helst söker till detta program. Ett tiotal väljs ut. Och de har mage att böla när håret blir avklippt eller färgat?! Mygod! Som att det inte växer ut. Irriterande.

Sista programmet för dagen var såklart American Idol. För första gången någonsin hade jag lite ont i magen när jag såg det. Randy gick för hårt åt mot sångpedagogen som var först ut. Vem är Randy liksom? (Okej, sångläraren skulle inte gå vidare men han var inte så dålig.) Men värst var den lille 16-åringen som jonglerade och "sjöng". Han var helt förstörd efter sågningen - och det är ju okej - men det värsta var när programledar-Ryan typ försökte säga att sång kanske inte var hans framtid. Då käftade lillkillen emot och sa att han hade fel. Men vännen... vad har du för självbild liksom? Ah, ont. Förresten är Ryan Seacrest supersöt.
Jag skrattade allra mest när de visade kommande klipp. En snubbe i rött skägg piper ut någonting. Fantastiskt! Ser fram emot det avsnittet!

Nu blir det jobb. Har fått Mikas skiva hit. Måste sätta på den, Grace Kelly är en av mina absoluta favoritsånger just nu.

Smooch.

Kommentarer
Postat av: Mindy

JA KAROLINA, vi sjunger den låten tillsammans sen, visst? :D

Och hallå, varför är det bara Simon som får va dum? Randy behöver få bort sina åsikter nån gång också, jag var såå på hans sida för sångpedagogen sa bara emot hela tiden osssså..

2007-03-02 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback