Konstigt...

Äh, nu blir jag bara trött. Bloggen har varit jättekonstig mot mig. Men så ser jag andra som uppdaterar titt som tätt och då blir jag förbryllad. Vad har jag gjort för att förtjäna sånt beteende? Ingenting, I say. Så det så.

Lördagen igår var en konstig lördag. För det första så hade jag inte träning. Det var jättekonstigt. Vad gör man på lördagar egentligen? Jag åkte hem till bror och Maria och sen hem till mamma och pappa och sen hem till mig. Tänk vad mycket man hinner med ändå!
Nummer två som var konstigt var att se Melodifestivalen utan Linn (och Thomas). Vilken skum utgång det blev på andra chansen! Jag är hur som helst superglad att Sonja Aldén gick vidare. Kul för henne. Nästa lördag är jag på plats i Globen och ser allt live! Nice. Från pressrummet, men ändå.
Efter festivalen såg jag Nära & kära med bland andra Meryl Streep och Uma Thurman. Den var lite annorlunda. Inget sånt där "happily ever after"-slut. Omväxling förnöjer.

Konstigt. Jag började skriva det här inlägget innan träningen. Sen kom jag på att jag hade bråttom. Nu är jag hemma igen och nu har jag annat att göra. Skriver mer ikväll då.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback