Morgonen efter.

Jag blev inte "right" back igår. Men jag var så slut så jag var tvungen att däcka direkt efter Prison Break. Somnade till och med innan bejbi ringde. Så det blev ett samtal i dimmor.

Skönt ändå med ett rätt inte-så-nervkittlande avsnitt av serien. Jag stör mig på att äckel-Mahone (heter han så?) alltid ska vara så himla smart. Iochförsig är Scofield, om möjligt, ännu smartare. Men det är inte lika störande. Kanske för att han är snygg? Trevligt med ett återseende av Sara också. Men värst är att jag blivit hintad om vad som ska hända av min frisör (av alla människor). Och jag vet inte om jag gillar det...
Dessutom kände jag igen bruden med abusing pappa. Varför gjorde jag det? Pluspoäng för den som kan räta ut mitt frågetecken.

För övrigt så är jag fortfarande lycklig efter gårdagens träning. DM, here we come.

Löv!

Kommentarer
Postat av: R

Hon spelar Billie i Förhäxad, men du tittar ju inte på den serien. Kanske har gjort annat också?

2007-03-06 @ 09:03:37
Postat av: Mindy

KAROLINA, jag rättar ut ditt frågetecken. Hon spelar Bridget i 8 Simple rules .. jag kom på det innan jag skulle sova ;D

2007-03-06 @ 13:07:31
Postat av: Mindy

räta ut * hihi

2007-03-06 @ 13:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback