Ny vecka. Och vilken vecka, sen!

Igår kväll funkade inte mitt internet hemma. Samtidigt får jag ett sms som lyder typ "Har inte ni fått startlistorna? Det verkar som att andra fått det" varpå jag naturligtvis blir väldigt nyfiken! Men jag kunde ju inte kolla upp uppgifterna. Så imorse var jag extra tidigt på jobbet men tji fick jag! Vi har fått ett schema. Ett preliminärt schema dessutom! Med lite starttider för de olika klasserna. Jamen, kul. Inte.

Äh! Dessutom har en här på jobbet lyckats betta ihop rätt 1-3 från Melodifestivalen. Grattis Karin! Jag får nöja mig med de close encounters jag fick med alla favoriter i lördags. Och sorry Mindy - tog ingen autograf till dig! Det var liksom inte läge för det... Men i och med att du mobbas så tror jag inte riktigt att du är värd det.

Nu ska jag jobba. Ny jobblista idag! Spännande. Får se vad de nästkommande två veckorna har att erbjuda.

Ingen träning ikväll heller! Helt galet! Våra tjejer har fått "lov" samma vecka som DM går av stapeln. Det har nog aldrig hänt förut! Haha, me love you.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback