Ohmygosh!

Nu börjar jobbet. Och jag har redan varit här i 40 minuter. Har inte hunnit göra annat än kolla mejl (dock ej svara). Blir så frustrerad på vissa människor! Hur svårt kan det vara att läsa ett mejl, ta till sig det som står och korrigera den information man har som är fel? Inte svårt alls! Det klarar ju en tolvåring. My god.

Ikväll är det träning. Som jag längtat! Det är den näst sista innan DM. Sista innan genrepet. Fredag ska bli så fantastiskt kul. För att inte tala om söndag. Hej och hå!

Jag måste nämna gårdagens tv-utbud.
Desperate housewives... Jag stör mig jättemycket på Gabrielle! Jag som gillade henne så mycket förut. Nu tycker jag att hon är så elak. I guess she'll come around... Men ändå.
American Idol. Jag... tyckte... jättemycket... om han... som pratade... långsamt. Elvis största fan som sjöng Burning love. Han hette typ Robert Lee Jones... eller något. Och sen killen som varnade om känslosvallet hans låt skulle framkalla. What was up with that?! Haha. Fantastisk dans och "sång".

Ikväll är bästa tv-kvällen. Och Grey's är tillbaka! Ohmygosh.

Hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback