Rubbe hit och rubbe dit.

Jag hade skrivit en bit på mitt inlägg när datorn hängde sig. Fantastiskt. Här kommer det igen.

Jag har fått någon slags allergisk reaktion i ansiktet. Massa små knottror. Inte de sedvanliga finnarna utan bara små knottror. De har valt att placera sig runt ögonen, framför allt, men de finns även på kinden. De är ofärgade, så de syns inte så mycket, men de finns där ändå! Kan man vara allergisk mot sina glasögon? Eller ja, det kanske inte är allergi... men det kanske samlas fukt bakom skalmarna? Äh, what do I know. Irriterande är det i alla fall.

På söndag är det DM. Kan inte göra annat än konstatera att senaste veckans träningar har varit sköna. Vi har kommit, kört lite och gått. Imorrn är det genrep - det ser jag fram emot. Få se alla tävlande. Fika och mysa. Roligt!

Igår hade vi glasstest på jobbet. Jag antar att det fortsätter idag. GB har skickat sina nyheter och jag högg in på en Pepe Original. Som en dajmstrut fast lakrits. Översta skiktet var grymt men sen blev det rätt mastigt, ska ni veta. Undrar vad jag kör idag... En hederlig Top Hat kanske? De strutarna var ju så gigantiska när man var liten! Nu täcker de knappt handen. Tänk vad liten man var ändå...

Säsongsstart av Grey's igår! MYGOD. Jag grät. Skönt att allt är som det ska vara.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback