Samlade tankar.

Att man inte bara kan få vara glad och nöjd. Jag känner mig inte sjuk men jag har fasligt ont bak i ryggen. Det känns inte som muskel-, kot- eller nervsmärta. Snarare någonting inuti. Typ njurarna. Är det de som sitter där bak i svanken? Känner att jag inte riktigt har koll på vår anatomi. Hur som helst så gör whatever-it-is ont. Jag kan knappt sitta ordentligt. Ska nog ta mig ett snack med sjukvårdsupplysningen för nu har det varit såhär några dagar.

Igår fyllde min yngsta brorson Anton år. 7! Det är heeelt galet! Han föddes ju typ nyss, tycker jag. När man då börjar tänka på det faktum att jag var typ 18 när han föddes är det ännu mer absurt.
Jag kom hem så sent efter träningen så han hade redan hunnit somna när jag ringde. Well, grattis Anton! Min familj ska upp till Järbo i helgen på kalas men jag ska ju ner till Göteborg så jag kan inte följa med och fira.

Annars så var jag och shoppade en diskmaskin igår. Nu ska jag bara komma på var jag ska ställa den. Och så ska den ju installeras förstås. Det är inte bara att köpa och plugga in. Wellwell, jag har ju klarat mig me handdisk hittills, ska väl funka några dagar till.

Prison Break igår var insane! Mitt hjärta blöder för Franklin, mitt hjärta bultar för Scofield och mitt hjärta stannar p.g.a. T-Bag. Han är ju bara för rå. Lordie.

Och träningen igår. Har övervägt och kommit fram till att den var fantastisk! Haha. Shit, vad svårflörtade vi är. Det Mickis gjorde var heeelt guld. Först i Sverige: som det ska vara! Det finns inget hon, och hennes grupp, inte klarar.
Resten var också bra - ändringarna kirrar pricken över i:et. Nu måste alla bara bli friska så vi kan köra på till 100% fram till SM.

Jobba, jobba, jooobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback