Sleeping beauty.

Inatt sov jag hos min mamma. Naturligtvis fick jag ta hennes nya dubbelsäng för att jag skulle få "prova den". Mamma la sig istället i bäddsoffan. Jag tror inte hon sov så gott men självklart offrar hon sig. Jag sov som en gudinna. Har lite ont i axeln idag, så jag har säkert legat knepigt på något vis, men det var inget jag märkte av när jag sov som en gud.
Tog ett bad igår kväll också. Så skönt! Jag saknar badkaret! Hemma hos mig duschar jag så snabbt som möjligt alltid. Tycker inte om duschar och tycker ännu sämre om dem när de bara har ett draperi som skydd. Därför går jag hellre smutsig. Tihi.

Idag känns som fredag eftersom jag är ledig imorgon. Jag ska ju göra Piteå i helgen. Mycket spännande! Jag ska inte racka ned på staden men jag har fått för mig att det inte finns så mycket att göra där? Och för att vara en cheertävling-helg kommer jag ha väldigt mycket dötid. Just i Piteå. Fantastiskt. Men självklart ska det bli kul att se vad norra distriktet har hittat på cheermässigt! Där finns det alltid talang.

Träningen igår var så himla kul! Kommer inte få se tjejerna förrän på måndag igen. Galet lång tid! Men det ska bli kul att se hur de har tagit till sig ändringarna. Jag tror det kan bli riktigt, riktigt bra...

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback