Stressad tv-kväll.

Igår kunde jag inte riktigt njuta av veckans-nästan-bästa-tv-kväll. What about Brian överraskade mig med ett dubbelavsnitt och då sprack min annars så välgjorda planering. Det jobbiga är att jag var inne på Kanal 5:e pressida igår förmiddag och fick då se bilder på italienarens begravning. Jobbigt! Jag såg det och började sen att bläddra snabbt mellan bilderna så att hjärnan inte skulle registrera vad jag sett. Well, för sent. Jag visste vad som skulle hända.
För att förstöra kvällen ytterligare så råkade jag bläddra över till 3:an innan Top Model var slut så jag såg preciiis när Monique lämnade stället. Jahapp. Iochförsig hade Mindys blogg spoilat för mig ändå... Men men, jag ska kolla på det ikväll ändå.

American Idol är alltid att lita på dock. Äntligen fick jag se mina twilight zone-people. Den lille med ögonen var inte så freaky som jag trott. "Big Red" däremot var inte att leka med.
Min favvo är ändå Ryan Seacrest!

Nu ska jag sätta mig och förbereda en intervju. Sen ska jag hämta ut backstagepassen till Melodifestivalen senare. Yay.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback