Things that make you go hmm...

Har precis roat mig med att skriva in hela startlistan till DM på vår hemsida. Det roligaste av allt är att jag inte fått den på mejl? Så jag fick ta från en annan sida och då funkade det inte att bara "koppa och pasta" för då blev det knas. Istället har jag fått sitta och skriva in för hand. Varför har jag inte fått den på mejl?! Jag blir arg.

Igår var Prison Break helt underbart. Och hemskt. Jag blev uppriktigt ledsen i slutet när psykot tog sitt liv. Jag tyckte om honom. Slutbilden var så hjärtskärande också. Hans lilla Holland-tavla där bredvid honom och hans söndermanglade kropp.
Det störande med serien är att man "hejar" på rymlingarna trots att de flesta av dem faktiskt begått brott! Den är jobbig. Scofield och Burrows är ju givna favoriter - för de är ju oskyldiga - men resten då? Just det. Hm.

Det var för övrigt superskumt att vara hemma en måndagskväll. Tur att jag inte är det oftare för det fanns inget att se på tv! Däremot fick jag umgås med bejbi och det har ju typ aldrig hänt på en måndag förr... Förresten så åkte jag till en pizzeria i pyjamas, bara för att bejbi ville ha pasta. That's a first!

Puss.




Kommentarer
Postat av: Melissa

Varför gör du inte såna söta saker för mig karulina, jag är väl också din bejbi? ^^

2007-03-13 @ 16:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback