Un peu de fun.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Jag blev just medveten om att jag inte har en enda bok i närheten. Slutsats: Har man inga bokhyllor, har man inga böcker!
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En grön växt som står på golvet.
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Blue Crush igår förmiddag. (Sex and the City - dock på dvd - nyss.)
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Hm... 14.00? (14.08 - I'm good.)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min mage som jobbar.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Inatt när jag kom hem från Melodifestivalens finalfest.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Vår hemsida (
www.powercheer.se).
8. Vad har du på dig?
Pyjamas.
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Jag kommer väldigt sällan ihåg mina drömmar.
10. När skrattade du senast?
Igår på festen.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Absolut ingenting... målarfärg?
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, många suspekta kändisar/människor på efterfesten.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jag kan knappast klassa det utmaning.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Blue Crush såg jag inte i sin helhet... Då måste det vara Nära och kära.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt jag behöver.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag biter på mina lösnaglar (om jag har några).
17. Tycker du om att dansa?
Very much so.
18. George Bush?
Nej tack.
19. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag har alltid hävdat att man inte kan komma på namn i förväg. I'll know it when I see them.
20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, självklart. Men inte for good.
21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Jag finns egentligen inte."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback