We can do it in the mix...

Hallå, nu är det faktiskt inte mitt fel att jag inte bloggat! Men jag gillar uppdateringarna här på blogg.se som var anledningen till att allt låg nere en stund. Finfint.

Anyway. Musiktips: Mika/Life in cartoon motion - en av de bästa cd-skivorna jag hört på länge! Köp (ni som fortfarade köper skivor)! Och en annan låt som jag tycker att ni alla bör höra är de svenska tjejerna i Calaisa, deras Sisters in arms. Ni alla som har en syster bör uppskatta den. Jag har ingen syster med ack så goda vänner och jag älskar låten.

Såg Alpha Dog igår. Synd att trailern typ avslöjat hela filmen redan, men jag gillade den ändå. Smått obehaglig. Rakt igenom sådär. Grymma skådespelarinsatser! Är imponerad av Justin Timberlake med. Skönt att han inte gjorde bort sig i sin skådespelardebut.

Hm, ber om ursäkt för mina korta meningar. Vågar knappt skriva något då jag tror att bloggen ska rasa samman igen. Skriver mer ikväll.

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback