10 dagar kvar - my ass...

Jag har inget att skriva så husch!

Jag kan däremot konstatera att jag är avundsjuk på alla småbarn som kör nedräkning till sommarlovet nu. Jag vill också ha sommarlov. Jag har inte haft det på... well, många år. Och när jag tänker på att jag aldrig någonsin kommer ha sommarlov igen (såvida jag inte sadlar om till lärare) så blir jag lite ledsen i ögat.
Äsch, det finns så många positiva grejer med att vara vuxen! Jag får betala räkningar, tanka bilen och gå på systemet. Fantastiskt. I'd trade liqueurs for summer anytime.

Nu ska jag faktiskt jobba. Ännu en fördel med att vara vuxen.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Nu ska vi inte va ledsna Karolina, bara för jag har 9 skoldagar kvar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback