Absolut ingenting.

Kom hem från träningen för ett tag sen. Det var lite stressigt och mycket att göra men resultatet kommer bli finfint. Tänk om man hade kunnat få det bästa av två världar (det vill säga både Cougars och Eagles). Vilken grej det skulle ha varit! Trots att vårt uppvisningsprogram är lite snabbt sammansatt så kommer det bli kalasbra. Ge oss 20 minuter imorgon och sen showar vi loss på torsdag. Har på känn att vårt lilla inlägg kommer vara uppskattat av publiken...!

Har lite Ågren annars för veckan som kommer. Har saker kvar från min förra jobblista som måste fixas och så får jag en ny imorgon. Det är bara att bita i det sura äpplet och köra hårt - man har inte mycket till val. Men jag håller tummarna för att veckan ska gå bra.

Hann ju inte gå på combaten idag eftersom vi hade cheerträning. Måste försöka hitta några tillfällen i veckan då jag kan gå. Torsdag brukar ju i vanliga fall vara ett ypperligt tillfälle, men denna vecka är jag ju i Södertälje då. Ja ja, tisdag får jag hoppas på. Och så någon mer gång... Ah, ge mig mer timmar på dygnet, ge mig fler dagar i veckan, tack! Det skulle behövas.

Avslutar mitt lilla tråkiga söndagsinlägg med en gruppbild som - bättre sent än aldrig - kom i min ägo idag. Den är från DM, som alltså gick av stapeln i mars. Mycket har förändrats sen dess, ansikten har bytts ut. Men den är fin. Så den kommer här. Att folk ser så skumma ut i ansiktet är för att trycket smojsats av scannern.


Mina ögonstenar.

Tata now!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Här är en lite rolig länk....kanske inget som du gillar men ändå :-)
http://www.yoakeem.com/ritva

2007-05-21 @ 17:52:15
Postat av: Karolina

Thomas: Tanken var fin, men de har inte lyckats pricka bra ord på lätena. ;)

2007-05-21 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback