Barcaresa bokad!

Jajamen! Jag och Limpis ska till Barcelona! Den 19 augusti drar vi till sol och shopping. Ska bli roligt, jag har aldrig varit där förut. Ser fram emot det!
Det blir många shorty-trips för mig i sommar, känns det som. EM i Danmark, eventuellt en långweekend i England (för att se Cougars tävla), Barcelona... Grymt! Om man nu inte kan få till en charter i sommar så är det här minst lika bra!
Och förutom alla resor väntar också Robert och Marias bröllop och Justin Timberlakes konsert... Riktigt trevligt! Kan nog bli en bra sommar!
Den 17-19 augusti är det CheerXS-läger förresten... Hade varit kul att kolla på det, om inte annat. Kanske drar dit de två dagarna innan jag åker till Spanien.

Nog om det.

Jag letar efter en effing vårjacka. Den enda jag hittat, som tilltalar mig, är Fornarina-jackan på MQ och BikBok. Men jag vill inte lägga 2 000 spänn damnit. Linn har ju en fin, men den finns inte kvar någonstans. Mickan har också en, var det H&M? Åh, pallar inte åka till stan för att leta. Ge mig en bara!

Idag har jag megamycket att göra. Jag skulle bli überglad om jag får till allt på min jobblista men det tror jag inte att jag hinner. Blä. Nästa jobblista kommer man ju ha mindre tid till också, eftersom Kristi Himmelfärdshelgen kommer och spökar. Inget jag tackar nej till i och för sig... men bökigt!

Better work, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback