Bowling & middag.

Nu ska jag strax iväg in till stan. Jag ska träffa mina härliga vänner Sofia, Jonas, Christina, Jens, Maria, Anna och Adam igen. Först blir det bowling och sen restaurang. Sen drar vi kanske vidare någonstans. Ska bli mysigt. Det är ju så fint väder idag också. Måtte det hålla i sig! Men ryktena säger ju att det inte ska det...
Bejbi har "myskväll" på stan med sina polare så han kan inte vara med.

Pillar in en bild. Min hållning är katastrofal men vad gör man inte? Den är från Christinas och Jens bröllop förra sommaren. Midsommarafton. Tänka sig att det strax gått ett år! Galet!


Jag, Elin, bruden och Sofia.

Cheerio!

Kommentarer
Postat av: Linn & Thomas

BBBuuuuuu bowlingotrogen.......
:-)

2007-05-26 @ 22:53:28
Postat av: Mindy

Va fin och brun du var Kalolila !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback