BUS-e

Jag testade en Brun Utan Sol-servett igår, som jag fått på jobbet. Ida snodde den omtalade sprejen Tan Can så jag fick nöja mig med en liten servett. Weeell, effekten är enorm. Nu har jag typ galet bruna händer med en enormt snygg - och väl synlig - rand, på sidan.
Såhär ser paketet ut. Satsa på burken allihop! Och håll er borta från solarium och dylikt. Läste nyss om en tjej som fick hudcancer vid 18 års ålder för att hon intensivt började sola i 15-årsåldern. Jag är smått nojjig. Ska kolla upp min egen kropp snarast möjligast.



Grey's anatomy var ångestladdat igår. Hela den där Burke/Yang-storien är deprimerande. Sen var det ju Top Model och Idol också. Idol var ju bara själva utröstningen. Inte så spännande alls.

Nu ska jag jobba! ESC ikväll, som jag tidigare nämnt! Yay! Vad roligt att få titta på tv på en torsdag! Det har typ aldrig hänt förut...

Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback