En lista.

Har bara några korta saker att säga innan jag däckar framför tv:n (känner mig sjuk).
1) Träningen idag var grym - älskar er Eagles!
2) Det är 18 dagar till vi åker till EM i Danmark.
3) Jag är om möjligt ännu rödare av min "bränna" idag. Den kliar skönt också.
4) Jag vill ha en hund.
5) Ja Thomas, jag och Andreas firar gärna midsommar med dig och Linn.
6) Jag blev bjuden på reunion idag. Det är visst 10 år sen jag slutade 9:an, den 8/6.
7) Jag fick fin blombukett och kottdjur av Mindy idag på träningen. Hon och Maria hade visst plockat på vägen, samtidigt som de sprang? Bild nedan.
8) Jag älskar Andreas.


Blombukett och kottdjuret Dino.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: lejla

Karoliina :D Fick svar från Nina som uppfödaren heter och hon sa (citerar) "Maja ska paras nästa gång hon löper, så nog kommer det att finnas valpar längre fram."
Jag svarade att hon gärna fick hojjta till om något skulle ske. Vet inte om de löper ungefär samma tid varje gång, tänkte då jag fick Ronaldo, om det blir ungefär då hon får valpar igen:P

Postat av: bea

va fiiiina :)

2007-05-29 @ 16:58:28
URL: http://ohbea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback