Hate to say I told you so!

Haha, vem försöker jag lura?! Jag älskar att säga "Vad var det jag sa?". Serbien kammade hem hela effing ESC - och det med råge! Jag tror till och med att Marijas poäng blev högre än Lordis förra året. Nu drar vi hela familjen till Belgrad nästa år och ser finalen på plats! Vore coolt.

Anywho, jag ska inte racka på The Ark som jag antar att resten av Sverige gör. Så är det alltid. Vi lyfter några till skyarna och sen kastar vi dem med gårdagens sopor om de inte gör bra ifrån sig. Typiskt Sverige.
18:e plats var helt otippat dock. Men vad ska man säga - det var ett starkt startfält och inte The Arks bästa framträdande.

Ska inte skriva mer just nu. Ville bara uttrycka min glädje. Molitva gav oss alla gåshud igår. Så värdig vinnare!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback