Here I am!

Hej! Det var ett tag sen! Vad har hänt? Jo... Valborgsmässoafton såg inte jag en endaste brasa. Det var skönt - jag har aldrig förstått mig på den traditionen, och speciellt inte fyllan som hör till. Nej, jag och Andreas lagade mat (gjorde paj för första gången!) och det blev mumsigt. Till det blev det lite champagne! Tanken var att vi skulle fira SM-framgångarna men vi bestämde oss istället för att bara fira oss...
Sen kollade vi på The fountain. Jag har aldrig sett maken till konstigare film! Den var helt absurd. Jag ansträngde mig verkligen för att tycka om den, och den var väldigt snyggt uppbyggd, men i slutändan var den nog inget att hurra för i alla fall.

Igår, efter en supersmaskig middag hos mamma och pappa, träffades jag och Lotta för att planera EM. Programmet ska anpassas och ändras, resan ska kirras och nytt folk ska in. Vi lyckades nog ganska bra, men det är kort om tid tills vi åker så det gäller att allt ska klaffa! Dessutom gör vi nu typ mer saker i programmet, än innan... och ändå är utrymmet mindre. Hoho jaja! Träning idag - längtar som en tok! Men först ska jag ta itu med anmälan... Fredrikshamn, here we come!

Ja... så nu ska jag göra massa nytta! Gotta run!

Ciao.


Mina tjejer på förträningen på SM. Det är bara framför domarna, därav inget publikjubel. En bra genomkörning, dock inte lika klockers som vår uppvisning efter vinsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback