Höga hästar.

Igår klantade jag mig. Jag satte på tv:n strax före 21, för att förbereda inspelning av Top model. Då såg jag att det var hockey och trodde att den skulle fortsätta och att Top model skulle utgå. Weeell, 21.30 när jag bläddrar över från Grey's anatomy upptäcker jag att modellfjantarna visst går... så jag missade massa. Måste kolla när reprisen är - någon som vet?

Inatt drömde jag något jätteobehagligt och i drömmen minns jag att jag tänkte "det här är som i Prison Break". Jag och min bejbi hade nämligen skilts åt på något vis och jag visste inte om han levde eller var död. Och jag väntade och väntade på livstecken... Ungefär som relationen mellan Sarah och Scofield tänkte jag då. Det skulle aldrig gå att överleva något sådant i verkligheten. Ovissheten skulle typ döda mig.
Anyways, allt slutade ju bra... och det livstecken jag tillslut fick var små tvättmedelspaket.. såna där refillpåsar till och med. Hrm. Don't ask me why. Ingen origami, inga små papperssvanar, inga kryptiska meddelanden för mig att tolka...
Och innan det red jag på hästar stora som höghus där jag faktiskt fruktade för mitt liv. För de var så stora att om man skulle ha ramlat av, så skulle det inte slutat med benbrott.
Någon som är drömtydare? Tar tacksamt emot tolkningar.

Buhbye.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det betyder att du ska få makt över människor.
Lejla frågar alltid mig om vad det hon har drömt betyder, haha lite småroligt (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback