I löv it, give me more öv it.

Vilken kanondag jag hade igår! Jag vaknade på morgonen och trodde att det skulle regna, efter envisa rapporter från SMHI, men det var strålande sol och blå himmel. Jippi, föreningsdagen skulle bli av! Klockan 12 började folk ansluta till Rudan och det väntade grillning, lekar, stunting och mys.
Och vad lyckat det blev! Vi var där till efter 16 och när jag kom hem var jag jättebränd och såg ut som en räka. Jag hade haft på mig sport-bh och linne också, så mina ränder är helt fantastiskt fula! Nu kommer jag få jobba resten av sommaren på att försöka få bort dem. Ucha.
Ränderna var dock det enda negativa på hela dagen. Resten var helt grymt! På hemsidan finns fina bilder också. Kolla in
powercheer.se! Jag lägger in några smakprov här i bloggen också.

Största minnet är att jag själv hoppade upp i ett bygg - efter påtvingning av Melissa - (jag tog självklart de biffigaste baserna så att jag skulle komma upp). Jag har inte testat att vara topp sen typ 1994. Och det värsta var att jag faktiskt var lite höjdrädd? Gud, vad konstigt.
Anyhow, jag överlevde och de under mig likaså. Det var ju skönt.

När jag kom hem hade jag typ fått solsting eller något, för jag fick frossa och kände mig samtidigt varm. Mår fortfarande inte bra idag. Kanske håller jag på att bli sjuk.

Nu är det jobb som väntar. Kram på er. Och puss till hela PCD. Ni är min andra familj.


Jag är topp!
Jag ville ner rätt snabbt när de började dilla om fångning.
Jag är back in business och basar med Maria.
Jag posar så grymt olikt mig.
Mina hjärtegull i en fin pyramid.

Glad måndag på er!

Kommentarer
Postat av: bea

världens bästa förening :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback