Ikväll hejar jag på Assyriska.

Nu har jag varit på jobbet i 45 minuter och gjort ingenting. Måste jobba av en massa grejer idag. Ska sticka en timme tidigare eftersom vi ska på road trip till Södertälje. I Södertälje är det fest ikväll och vi är självklart där och ställer till med show. 17.00 vid Scaniarinken för alla som känner för att se. Efter det fotboll: Assyriska vs. Syrianska, om jag förstått det hela rätt.
Hoppas kunna visa lite bilder senare. Jag lär ju inte fota, men någon annan gör det förhoppningsvis.

Jag vaknade med huvudvärk och har det fortfarande. Det är typ det värsta sättet att starta dagen på. Har redan klunkat i mig två ginatiska glas vatten och fler lär det bli.

Min mamma räddade livet på en bebis igår. Historien är lång, så jag ska inte berätta, men ungen var så gott som medvetslös när mamma fick henne i famnen. Usch.
Jag undrar hur jag hade reagerat i den situationen... Det sägs ju att man på något sätt sköljs över av något lugn och jobbar på automatik i krissituationer. Undrar om det gäller alla? Mamma fick ju inte panik förrän efter att barnet och familjen var på väg till sjukhuset och allt var okej. Det var då tankarna om "Tänk om hon skulle dött i min famn" kom.

Nej, nu ska jag jobba. Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback