Jag = huligan.

Wow. Kvällens uppvisning var något utöver det vanliga! Flera tusentals galna assyriska och syrianska fans och så vi, 21 stycken, på gräsplanen (som för övrigt vattnades strax innan vi skulle köra).
Jag är jättestolt över att vi gjorde så bra ifrån oss. Cougars och Eagles första uppvisning tillsammans. Let there be more!
Jag väntar på att Mindy ska langa de fina bilderna jag tog. Men om jag känner henne rätt så sitter hon väl fortfarande på McDonald's där jag lämnade henne, Melissa och Maria.

Passar på och ser Grey's anatomy och Pussycat Dolls från igår då. Var tvungen att spela in eftersom bejbi prompt ville se UEFA Champions League-finalen mellan Milan och Liverpool. Woo-effing-hoo. Man kan ju nästan tro att jag gått och blivit fotbollshuligan, så mycket fotbollsspelare som jag sett de senaste 24 timmarna!

Buhbye.

OBS! Fick just höra: 7 146 satt i publiken på Scaniarinken idag. De' ni, tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback