Jag skriver dåligt på tom mage.

Ville bara titta in och säga hej. Idag har jag mixtrat med ett litet uppvisningsprogram som vi (Eagles tillsammans med Cougars) ska ha på torsdag. Av någon underlig anledning vill tjejerna uppträda i Södertälje. Ett, det är långt. Två, ingen ersättning (bara en present). Varför vill de då, kan man undra? Jag börjar tro att det är för att det är fotbollsmatch med cirkus 5 000 killar i publiken. Ja, jag säger då det...

Sen har jag mött upp Mindy i centrum för att hon ska hjälpa mig med en grej. Stackarn, hoppas det går bra.

Snart ska jag till Melissa innan träningen och fixa det sista av pysslet. Ja, eller hon ska naturligtvis fixa och jag ska väl göra något annat skojigt. Sen är det träning klockan sex.

Man kanske ska kasta i sig lite mat? Tror det. Hej så länge.

Muah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback