Kristi Himmelsfärd.

Idag är det Kristi Himmelsfärd. Det gör mig glad endast av den anledningen att jag är ledig. Sov ut idag. Hoppas jag lyckas somna ikväll bara. Ska ju upp tidigt imorgon och jobba. Ska till och med vara med i bild och då vill man ju vara fräsch.

Imorgon spelar Mika i Kungsträdgården. Jag skulle egentligen gjort intervju med honom men det krockar förmodligen med mina andra jobb. Tråkigt. Han verkar så söt. Well well, some other time maybe. Hoppas ju fortfarande på en viss annan intervju den 25:e. Jag dör om jag får göra den.

Har inte så mycket att skriva, för stunden, utan jag hör av mig lite senare. Vill dock visa lite fina bilder från när mina tjejer var i Kungsan igår. Stiletto Run gick av stapeln där och Eagles körde lite stunts och stuff. Tur att solen sken! Och jäklar vilken bränna Nadia fick! Den var helt galen.

Mickis basket, Mickis och Alex i stretch och en liten pyramid.


Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Tamara

ja, det vore guldvärt!
du hade kommenterat i någon annans blogg, vems vet jag inte, angående serifa om jag inte minns helt fel, hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback