Lever i det förflutna.

Idag är det måndag igen. Tvi vale för den dagen!

Okej, fokus på söndagen istället:
1) Jag fick höra en nyhet från Melissa som var så rolig! Tillåt mig skratta: Haha.
2) Jag var hemma hos mamma och pappa och åt kalasgod middag. Champinjonsoppan till förrätt var exemplarisk, för att inte tala om den grymt goda efterrätten! Hon gör det svårt att banta... Hrm.
3) Efter middagen tränade jag combat. Det var superkul eftersom vi var ganska få. Man får så mycket mer spegelutrymme då. Chit-chattade lite med Jennifer och vi kom fram till att hon snart är den enda "gamlingen" som saknas i Eagles för att vi ska vara same old, same old igen. Elin, Linda och Hilda är ju faktiskt back for the attack till EM.

Idag hoppas jag få svar ang. vårt boende i Danmark. Det är dags att det löser sig!

Nu: Jobb. Jag som knappt vaknat! Uschiamej.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vad är det för fel på dig ?!?!
Hur kan man orka gå upp och skriva innan jobbet...i det här hushållet är vi 2 zoombies på mornarna :-) kram kram

2007-05-07 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback