Måste... hitta... jacka!

Gårdagen var trevlig. Vid 14-tiden åkte jag pendeltåg in till stan för första gången sen i höstas tror jag. Fick mig att komma ihåg varför jag ogillar kollektivtrafiken så mycket. Tack Gud, för att jag har min bil.
Målet med min tripp var att hitta en jacka. Jag begav mig till nyöppnade SOUK och höll på att få dåndimpen. Top Shop där inne var gigantiskt och jag fick bara panik. Det kändes precis som att shoppa på Top Shop i London, vilket säkert är trevligt när man vill hitta massa, men när jag bara är ute efter en grej så var det som att leta efter en nål i en höstack.
Hittade ingen annan jacka någonstans, än den jag redan spanat in på MQ. Det lutar nog åt att det blir den. Ska dra förbi MQ innan jag åker till mamma och pappa idag. Får se om de har den kvar här i Handen.

Efter "shoppingen" drog jag till Lotta. Vi hade ledarmöte där, som faktiskt var ganska effektivt även fast självklart en och annan fick en helt egen punkt på dagordningen. Efter mötet stack vi till Krönet och åt massa god mat och marängswiss. Jag och Mel tog tåget hem fem i tolv.

Idag ska jag, som jag tidigare nämnt, hem till mamma och pappa. Vi ska fira mammas "helgon-dag", vilket är en av de största traditionerna och helgerna i Serbien. Vårt helgon är St. Göran. Ni vet han som sitter på en häst och spetsar en stor drake...?
Efter middag ska jag iväg och träna combat. Har inte fått tag i Linn än... Hon kanske jobbar idag. I så fall haffar jag henne i centrum.

Ska kila nu. Later babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback