My name a Karolina.

Jag har varit helt frälst i Labyrinth, sen jag skrev om den igår. Nostalgitripp! Vi började prata om den här på jobbet och Therese hade sett den och också tyckt att den är underbar. Jag sökte på Youtube och hittade trailers, klipp och fina låtar! Vill ha soundtracket, men tror inte att det finns.
Om du, Mindy, inte förstår storheten med en sån här film så är det du som är nörd. Hihi. Faktiskt.

Igår var det ett extra långt American Idol så idag är jag extra trött. Jag tycker verkligen inte att tjejerna är roliga att kolla på (med några få undantag) men det förvånar mig inte om någon av dem skulle vinna. Yeahyeah, gillade Chris i alla fall. Heter han så, Justin-wannaben? Niiize, me like (som Carro skulle sagt), haha!

Ikväll är det meningen att Eagles ska visa upp utomhus men vädret bådar inte gott. Just nu ser det ut som att någon lagt ett lock på, för här på söder är det mörkt. Vet inte läget i Haninge men det var en del moln på himlen när jag gick till bilen imorse.
Anyways, blir det ingen uppvisning så blir det träning. Vi behöver pengar (uppvisning), vi behöver träning (EM). It's a win-win-situation, som man säger.

På tal om det... vår kronprinsessa Victoria säger alltid "om man så säger". Har ni tänkt på det? Jag undrar varför. Ingen annan säger så. Men å andra sidan är ingen annan kronprinsessa heller...

Salut!

 
Ett av mina favoritframträdanden i American Idol hittills. Blake Lewis Somewhere only we know.

Kommentarer
Postat av: Mindy

Men jag menade kanske inte att filmen är nördig utan mer du som skrev upp ett helt stycke ur den :) Så deee så..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback