Så många frågor, så lite svar.

Min dag började fantastiskt! Det tog mig exakt en timme att komma till jobbet, köerna började vid Farsta-avfarten.
Till det kan jag konstatera att solen skiner (vilket såklart är trevligt) men det gör mig lite sur eftersom jag egentligen skulle gjort ett utomhusjobb idag som istället flyttats till fredag. Om det är dåligt väder då så kapar jag Gröna Lund och tar någon som gisslan. Bara så ni vet. Don't say I didn't warn you.

Idag ska mina flickor jobba på Stiletto Run i Kungsan. Synd att jag inte kan vara med, hade varit roligt att se. Jag gissar i förväg dock att det kommer ske en del skador. Inte bland oss, utan hos de som springer i minst sju centimeter höga klackar. Illa, illa. Anyway, har uppmanat Mindy att fota massa. Förhoppningsvis får jag se lite bilder ikväll.

Var förresten inte superimponerad av grabbarna i American Idol igår. Gillade Blake och Chris mest förstås. Kunde hela Chris text men vet inte vilken låt han sjöng. Väldigt irriterande. Enlighten me please? Kan söka på nätet förstås, men så fort jag ger mig ut dit får jag massa oönskad information om vem som åkt ut och inte... Hatar det!
Hm... kan ju faktiskt söka på texten! Hold on. Ah! Det var Keith Urban I want to cry tonight. Varför i hela fridens namn kan jag hans låt?

För övrigt blev jag förvirrad av att se att bejbi skickat ett sms 23.05. Sov jag då eller? Men jag såg ju Idol... Hm, alla dessa frågetecken.

Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback