Såklart inte!

Hallå galna människor! Jag går inte upp och sätter mig vid datorn innan jag drar till jobbet, förstår ni väl? Jag åker hit och är här så pass tidigt att jag hinner skriva en trudelutt innan det är dags för jobb. Ville bara klargöra det.

Tisdag idag och jag är fortfarande lika trött. Jag hatar att Prison Break är borta från mina måndagskvällar. Helt plötsligt har jag ingenting att göra efter träningarna. Det är jättetråkigt.
Och på tal om träning... Igår "tränade" vi inför en uppvisning vi eventuellt har imorrn (om det inte regnar!). Jag tror aldrig vi lagt så lite tid på en uppvisning förr. Men ja, är det fint väder så hinner vi faktiskt få till allt mellan 18 och 19 på onsdag.

Förresten allihopa... nu när jag ändå nämnde det. Det här strecket (-) betyder "till" när man skriver tider, eller åldrar... Ja, siffror i allmänhet. Man kan alltså inte skriva "mellan 18-19" för det blir jättefel. Skriver du "mellan" innan, använder du "och" sen. Annars är det "från" och "-" som gäller (eller bara strecket för sig självt). Okej?

Ja, nu ska jobba. Ska eventuellt till Grönan för ett jobb nästa vecka. Kan inte gå in på detaljer tyvärr, men den som läser får se. Hehe. Känns lite kul - förutsatt att jag slipper åka något, vill säga.

Ciao belli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback