Sommarens första Gröna Lund-besök.

Idag har jag varit på Grönan. Det var en spännande upplevelse. Mest kanske för att det var stängt. Haha. Jo men faktiskt. Jag var där 11 och de öppnade 12. Men jag var ändå innanför staketet. Varför och vad jag gjorde får jag berätta mer om sen, kanske. Men jag var där för jobbet alltså. Och när de öppnade kl. 12 fick jag premiäråka Kvasten (den nya berg-och-dalbanan där man åker under spåret). Jag som hatar sånt tjafs och som lovat mig själv att aldrig åka galna saker... Well, den var inte så läskig och faktiskt ganska kul. Och jag måste erkänna att sån där hänga-och-dingla-med-benen-bana är bra mycket mer lättsmält för magen än en vanligt där man sitter i vagnen.

Efter Grönan mötte jag Melissa vid Panduro. Hon skulle hjälpa mig med lite pyssel (eftersom jag verkligen hatar att pyssla). Det slutade med att vi åkte hem till mig. Hon pysslade. Jag tittade på. Haha. Tack så mycket Miiiiliiissa! På söndag kör vi det sista!



Nu börjar Talang. Ska kolla lite.

Later babes!

Kommentarer
Postat av: Tamara

pozarevac och beograd, du då? :)

Postat av: Tamara

jasså? det var ju synd, hehe.

2007-05-18 @ 20:51:38
URL: http://tamaraviktoria.blogg.se
Postat av: Vesna

ja hoppas verkligen. tycker saw filmerna är så himla bra..

2007-05-18 @ 21:04:12
URL: http://sanjavesna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback