Up close and personal.

Träningen igår var helt sjuk. Jag vet inte vad folk hade ätit, eller vad det berodde på, men alla var helt galna - jag likaså (kanske för att det var 50 grader, enligt loggboken). Jag skrattade hysteriskt om vartannat. Skönt att vi tar allt så seriöst så pass nära inpå EM... Ha!
Måste visa er
Mindys mästerverk. Hon paparazzi-fotade samtidigt som hon skulle vara beredd att fånga Mickis. Funkade ju finfint det. Love the angle.


Hilda, Mickis, Alex.

Idag ska jag leta hårförlängningsplace. Ska göra till bröllopet, tänkte jag. Kanske inte så mycket förlänga, mer förtjocka. Men ja, same shit.
Det skiljer väldigt mycket pengar, mellan olika metoder och ställen... Någon som testat och kan rekommendera salong eller tillvägagångssätt? Skulle uppskattas!

Work! (And no play.)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Prova där jag gjorde! Skiiitbra, och inte så dyrt... Call me if u need the number :)

2007-05-15 @ 10:46:18
Postat av: lejla

jaha ååh vad trist! =(
Men jag har hört om stället Taj Mahal på Drottningggatan för löshåret =P

Postat av: Mindy

Jag vet, jag är grym på att ta pix o fånga samtidigt :) Men tack ändå lixom (A)

2007-05-15 @ 18:27:38
URL: http://mimbee.blogg.se
Postat av: Melissa

Kalolila, om du fixar håret, så sätter jag fast det :P

2007-05-15 @ 19:45:29
Postat av: Jelena

Hej! Kop forlangning gjort pa riktigt har fast som har clips, asbra! Tar bort nar du vill, tar 2 minuter att lagga pa och kan tvattas, fonas, fargas som vanligt har. Kop 2-3 langder!
Kramis!

2007-05-16 @ 14:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback