Upp till bevis!

Ikväll är det Eurovision Song Contest! Woohoo - som jag har längtat! Jag ska hem till bror och Maria för lite tacos (som jag tror merparten av Sveriges befolkning äter ikväll) och myzik. Trevligt.

Då är det upp till bevis för The Ark då. Måtte de försvara Sveriges färger. Det vet jag att de gör. Tror stenhårt på topp fem. Tror det där med vinst kan bli svårt men tjae, jag kanske underskattar deras storhet. Folk som inte vet vilka The Ark är, röstar inte på The Ark. Det är jag tvärsäker på. Så nu får vi helt enkelt se hur många fans de har...
Sen finns det ju andra bidrag som också ska hamna i topp fem. Serbien, of course. Vitryssland. Och sen hamnar väl förmodligen galningarna från Ukraina där. Bara de inte går och vinner. Då känns det som att ESC:s era är förbi.

 The Ark möter bland annat...
 Ukraina.

Happy watching. Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback