Bambi och dagens barn.

OBS! SPOILER PÅ G!
Det var inget fel i Prison Break igår. Eller jo. Huvudet i lådan var inte Sarahs. Men det hade ju varit jobbigt om det hade varit det. Lite brutalt sätt att sparka folk på, tycker man... Anyhow, låt mig få uttrycka mina känslor över gårdagens avsnitt: Ooooowwwääääää!
Shit va tråkigt. Och stackars Scofield.

Efter jobbet idag ska jag bjudas på middag av mina kära kollegor. En eftersläntrare till födelsedagspresent. Inte så tokigt alls! Mongoliskt står visst på menyn.

Det snöar ute förresten. Jag körde hit i 60 km/h. Med dubbdäck. Och ändå gled jag runt som Bambi.
På tal om Bambi... Är det en liknelse som folk förstår? Dagens generation har väl inte ens sett Bambi? (Jag har inte det.) Är det då givet att man ska förstå att det stackars rådjuret inte kunde stå på is? Så är det i alla fall. Om nu någon inte skulle förstå (men det vore ju för sorgligt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback