I need a hero.

I'm holding out for a hero until the end of the night.

Mycket att göra på jobbet idag. Kaos, stress, kaos varvat med lite stress. En trevlig sak hände dock - sånt uppskattas alltid.

För någon dag sen fick jag en fråga från en kompis som gett mig ordentligt huvudbry. Och ångest. Jag väljer därför att skjuta frågan lååångt åt sidan för att förhoppningsvis glömma bort den i några månader. Hittills har det inte lyckats så bra, och den fortsätter att dyka upp, men jag fortsätter att putta och mota bort. Heja på mig.

Jag har åter igen slagits av tanken att skaffa hund. Eller kanske, hör och häpna, en katt. Trots att jag älskar katter så är jag dock ingen kattmänniska. Jag kan ingenting om hur man uppfostrar en katt. Desto mer vet jag om hundar, så därför vore det så mycket mer perfekt för mig. Även om en katt är mer lättskött. Hur som helst så sitter jag och suktar efter små liv på Blocket varje dag. Drömma går ju.

Igår såg jag en triljon bilder från min brors och Marias bröllop i somras. Det var jätteroligt att se och alla minnen kom tillbaka. Vilket helt fantastiskt bröllop det var! Jag var lycklig den dagen. Shish.

Idag är det torsdag. Det innebär nada på tv. Jahapp, vad ska man göra då...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback