Kändistätt inlägg.

Så nu har startfältet till 2008 års Melodifestival offentliggjorts. Jag har bara några kommentarer om det:
BWO: Jag förstår att de satsar på en "tredje gången gillt" men de kommer inte vinna detta år heller.
Alexander Schöld: Ack nej.
Charlotte Perelli & Sanna Nielsen: Det blir årets giganternas kamp.
Michael Michailoff: Jag gillade snubben i Fame Factory, för typ hundra år sen, men sen första skivan har jag inte sett skymten av honom. En performer med bra röst, absolut. Men vinnare? Nope.
Andra generationen: Vinner min röst redan nu, för skönaste låttiteln Kebabpizza, slivovitza.
Sen finns det ju några fler, som till exempel Linda Bengtzing och The Poodles/E-type, som man känner kan ha gjort sitt? Eller? Och extra nyfiken är jag på Ola Svensson och Sibel Redzep.

Och på tal om Idoler... Danny ska visst vara med i Let's Dance. Det är ju trevligt för oss tittare men jag kan inte komma ifrån det faktum att han försöker sig på en "Måns". Och Måns kändes ju klockren i det forumet. För han var inte så hipp innan dansprogrammet. För Danny däremot känns det som ett steg bakåt. Oh well.

Nu ska jag jobba för här blir det inga barn gjorda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback