Katch 'em, kill 'em.

Det var halvdag på jobbet igår. Fantastiskt skönt. Dock så var jag nog dum som drog strax efter tolv eftersom jag egentligen hade jättemycket att göra. Jag skulle ju utnyttjat tiden bättre, känner jag. Nu kommer jag få åka dit sex på morgonen på måndag istället. Oh well.

Kvällen tillbringades tillsammans med Linn. Hon var här och tittade på Idol, eftersom vi inte lyckades ta oss till Frihamnen för att se det live. Äntligen åkte rätt människa ut - inte en dag för tidigt! Förutom Idol, och vårt snack om livet, så tittade vi lite på en grymt äcklig film. Eller ja, Linn somnade naturligtvis... men anyway, den var riktigt grotesk. The Amityville horror hette den. Någon som sett? Jag stängde av den ungefär i samma ögonblick som huvudpersonen fick se sig själv ligga flådd på ett bord typ. Yeah, you get the idea. Katch 'em, kill 'em var filmens line. (Ja, felstavat.)


Ungefär här tar den lilla flickan tag i fingret och kör in det genom sitt skotthål som hon har i pannan. Mysigt.

Det är höststädning här utanför just nu. Jag sov dock till tio (när den började) och nu sitter jag inne och gömmer mig. Ska snart ta och klä på mig och sen pallra mig till centrum tror jag. Det är min veckliga rutin, nu när jag är ledig från träningar på lördagar. Vad gör folk på lördagar?! På riktigt? Jag tar tacksamt emot förslag.

Trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Men åååh, orka att du inte sett den tidigare!
haha..

2007-11-03 @ 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback