Konstig film och magont.

Jag har inte mycket att skriva men jag gör det ändå.

Gårdagskvällen var trevlig. Dock väldigt skum eftersom jag halvkollade på typ tre olika filmer. En (En andra chans) slutade helt abrupt mitt i en mening, Budbäraren är helt bisarr, och så var det en till men jag minns inte vilken. Jag funderar på att se Fantomen på operan nu, som jag lånade av Ylva för ett tag sen. Jag har aldrig sett den och det finns inget bra på tv så jag överväger saken starkt.

Har precis varit på träning. Den gick bra men jag var på lite dåligt humör eftersom jag har ont i magen. Nåväl, tjejerna gjorde bra ifrån sig. När de inte pratade.

Imorgon är det jobb igen. Hoho jaja, helgerna går alldeles för fort. På tisdag ska jag på Wyclef Jeans showcase förmodligen. Det kan ju bli roligt i alla fall.

Nu ska jag ta pilleri och sen slänga mig i soffan. Todeloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback