Olyckor händer.

Igår åt jag mongoliskt. Det var gott. Sen slogs jag mot mina egna demoner när jag skulle ner i garaget, under huset där jag jobbar, för att hämta bilen. Sen slirade jag omkring på Nynäsvägen efter att ha mötts av en snövägg i höjd med Skogås ungefär. Men oj, vad mysigt det var. Me like the snow.

På fredag åker jag till Finland. Det tror jag inte att jag har nämnt? Jo, VM i cheerleading går ju där och självklart ska jag vara på plats och kolla. Det ska bli fruktansvärt kul! Många av mina vänner tävlar och jag ska heja som en tok. Om jag överlever resan dit, vill säga. Vi kanske kör en Titanic och då blir det ju svårt.

Förresten, på tal om olyckor. Kommer ni ihåg när jag berättade om ambulanserna vid busshållplatsen, i samband med första riktiga halkan? Jag fick Mitt i Haninge igår och mycket riktigt - en man hade sprungit till bussen och halkade framför den samtidigt som den började köra.  Han kommer att klara sig med lindrigare skador. Så nu vet ni det.

Och en sista grej: Hipp, hipp hurra för Limpis som fyller 26 idag! Inte för att du läser min blogg särskilt regelbundet men ändå...

Kommentarer
Postat av: Melissa

wiiiie, vi ska sätta båten i gung! :D :D :D

å limpis fyller samma dag som min mamma, fast bara halva åldern nästan..! grattis limpis!

2007-11-14 @ 15:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback